- Like a love letter



- Det har vackra smycket är mitt mitt bara mitt  och finns bara ett ex utav :)
Inhandlaes i dag på himmlen runt hörnet .
Kärlek vid första ögonkastet .
smakar det så kostar det :).

  Även en ny waxkaka och en vacker bild inhandades på himmlen.



 Ett vackert monogram örngott och spets till Madickens säng. Liten orslins ängel.
Och vackraste dock möblerna i vitt smides järn.

  

 skaljacka Everest till kenny ch F O X t-shirt-  Trä bokstäver . Klänning och snövit / askungen t.shirt Madicken.



 Jag och Madicken ska matcha i finaste Bambi linnena :) Hm.

  

 Vet inte om ni ser men längst ner är det ett vackert gammalt täcke som Bambi fick i dag :)
Sockerströare min tredje :) Älskar den här formen perfekt att göra sin egna chaikrydd blandning i :)

2 kristall glas. Rörstrand ungsfast form. Rörstrands fat .



Sötaste skrivböckerna finns just nu på Åhlens.

  

Lee skjorta . Juice coultre tunika.



Min nya tränings tröja finns på Hm till grymmt pris finns även i en anann färg :).

  smått och gott Hm.



 Estelle & Thild ekologisk bodyoil med neroli och bergamot.
Grymm mot huden :) >Ett kanon köp :)


/ L O V E


By the way handla en ny almenacka i dag med men den får ni allt se i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh vännen vilka vackra saker du fyndat!!! Älskar smycket! Oj så gärna jag velat lägga vantarna på ett liknande, finns det fler i andra varianter? De har ju en blogg måste kanske kika där å be dem skicka per post isf. Blev nog nästan lika kär som du! Skratt OCh linnena var ju bara såå fina, ni blir så söta i dem <3. Nu ska här mysas med lilla gumman innan det är sängdax å jag och mannen kan se färdigt den film vi påbörjade i går. KRAM!

Postat av: lolla

halloj

grymt härlig shopping, gillade skrivböckerna från Åhlens och de härliga Bambi linnen ni ska matcha i vår...

kramar till er alla

lolla

2010-02-16 @ 17:25:40
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men vilka fina linnen!! Dom kommer ni bli fina i ;-) Hoppas allt är bra!! kramis

2010-02-18 @ 02:19:04
URL: http://muppsan.com
Postat av: ME&MY

Åh, bambi linnena var ju urfina, ska jag oxå köpa! Tack för tips, man hittar alltid inspiration inne hos dig Jessica. Skit bra!

2010-02-18 @ 15:34:50
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Härlig ny heeder förresten!

2010-02-18 @ 16:07:26
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Anette

Bambilinnena var jättefina!

2010-02-19 @ 22:56:39
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sockenvägens söta : Jag hade tur att norpa åt mig det sista som country by mail egentligen säljer men dom fanns inne å himmlen runt hörnt.

Dom har ett smycke kvar och det är med en and och sen e det gammal text med ett fint ord på baksidan som på mitt :).



Lolla : KUl att du gilade shoppingen :)

Me to :)

Finns en hel del fint ute i butikerna nu ;)



Ni andra kul att ni gillade Bambi linnena :)



Kram

2010-02-20 @ 11:17:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback