- The wolfman




-  Drog en bio i går helt otippat :)
Vart bara så där bestämt :) just innan ;)
Hur mysigt som helst :).
Kenny har pappa helg och Madicken var hos sin pappa till 22.00 och Bambi var hemma hos famor och hade mys kväll :)

Wolfman var  hur bra som helst , det var jag och honey och 2 till i hela salongen snacka om chill :)
Men en besvikelse var att det ej fanns varma chips ?
Men liksom ba hallå inge varma chips.
Tur jag hade med mig ubuntu cola och gott godis att snaska till filmen :).
 


Benecie del toro hade en av huvud rollerna :)
Vilket han skötte bra , an av mina favorit skådisar :)




Hopkins var med och gjorde en grymm insats . En fängslande vacker film som man sögs in i .

Passade även på att handla mat på willys :)
Och massa ekologiska produter på coop :)


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Erika

vill också se den! kul att du tyckte den var bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback