- To the left to the left to the left ... to the right and walking by your self




-  Full rulle i går men i dag är jag back on track :)

Ska äta den godaste sallades ever i dag till frulle :)
Det är jag värd efter linedancen i går :).
Sjuk kul på dansen i går trots att jag och Malin fick hjärnsläpp vid nåt tillfälle men det är bara att rätta till och fortsätta att dansa :).

 Kom hem nattade alla barnen  Bambi somna i soffan på mig.
Kolla animal planet i 2 timmar rasta dagsen sen vid 00.00 la jag mig faktiskt tidigt för att vara mig ;)
Klev upp 7.00 i morse och redan 07.55 var barnen på väg till skolan :)
Skulle vara ute och leka :)
Sen vid 14.00 ska jag och kenny på kvartsamtal och stefan så klart :).




 Hittade en söt liten tavla på Röda k som fick följa med hem i går :)


  

Dock kläder till Bambis docka. Dymo sak till barnens pyssel. Och baggy jeans Kenny.



 Måste bara visa min nya paradhandduk jag ick då jag vart 30 som min mamma gjort.
Så snygg så jag bytte snabbt till den i köket och vart ap nöjd :)


Tjingeling


By the way bilden längst upp är mina nya almenacka :)

Kommentarer
Postat av: Petra

nämen har du börjat dansa linedance ha ha kram

Postat av: lolla

men så fin paradhandduk,den passade dig helt oerfekt

ha det bäst

kram kram lolla

2010-02-18 @ 10:24:20
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Momma

Det blev ju fint det där men jag som hade strykit och rullat upp så fint hihihihihi....hoppas du blev nöjd!

2010-02-18 @ 18:57:52
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Petra : Va ett tag sen :)

Test dansa :)



Lolla :) Tackar :)

Ha det finast själv.



Momma : ha ha ha :) Mamma jag vart supernöjd :)

Tack

2010-02-20 @ 11:13:40
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback