- Vintage stories



- Fann dom sötaste sockarna just denna modellen är mina favoriter så socker söta.

 På lappen innuti dom står dessa ord :

Steps
She remembered her
Mother had said it
dident  matter that your
feet were at the buttom
of your body : they could still be well dressed.

Smälter man inte när man läser såna saker otroligt vackra förpackningra var det oxå körde på fyra par .
Sen vackra romantiska hårband :)



En vacker spets drömm .

 En drös med massa söta trosor . Sen köpte jag 2 vita spets bharr :)  spets drömmar :)

  Bambi fick en brun nallebjörns mössa och stuprörs jeans.



På himmlen runt hörnet gick jag och reka alla nya fina saker :)
En waxkaka i nyaste doften köptes och denna söta ängel ( kenny har en sen innan )

  

En Polarn och pyret mössa for me :)
På indiska köptes hår nålar och ett vackert diadem . Paljett leggings.

  Yeees en snygg Levis vår jacka :)





 Tidnings inspiration :)

Madicken fick nya skor av sin pappa med :)

 Nu ska jag pyssla och dona med lite saker :)
Tända doft ljus och mysa :)

 Njut denna lördags kväll :)

 Kärlek how it should be :)

Och allt i detta inlägg är köpta nya dvs no vintage shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback