- Berömande ord




- På utvecklingsamtalet som var i Torsdags var det bara fina vackra ord som sades om den här killen.
Jag såg nästan hur han själv växte i stolen han satt .

Medans jag själv hade växt en halv meter och knappt kom ut ur dörren.
Min vackra prins min krigare på skolan :)
Här har vi en kille som är en fin vän omtänksam lugn har humor angagerad och älskar att rita  och räkna mattetal och ha gymnastik.
Glad altid pigg och kry .

Bara en sak som  är ett oros moln maten.
På skolan äter han ytters lite som en liten råtta.
Prata med fröknarna ang detta ska skicka med han nötter frön torkad frukt som han kan äta och ev hans activ välling som han dricker så  han får i sig nåt.
Jag hoppas att det snart vänder .

Nu kommer han att intaga maten i lilla skolmatsalen där det är lite lugnare och han kanske lättare kommer till ro och inser att han är hungrig och att maten inte är farlig.

En av kennys fröknar satt alldeles tårögd då han prata om kenny , lyckan bara lyste och jag såg att donm hade ett bra band mellan sig.
Dom kan skratta  men samtidigt hålla sig på den nivån att arbete ska göras.
Keny har många ggr belönats på skolan och fått bakat med fröken ensam vilket är superkul.
Jag ser en kille växa en kille som gillar skolan  jag ser en lycklig kille.
Jag ser kenny min son den finaste av dom alla prinsarna.

Kääärlek din stolta mamma



Kenny med sin kusin Axel i umeå på Axels födelsedag .


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh förstår att du är stolt <3 Vilken fin kille du har!!!

Postat av: Johanna

Vad kul att han trivs så bra i skolan! Du får berätta sen hur pajen blev!

2010-02-20 @ 17:57:55
URL: http://ekofamiljen.blogspot.com
Postat av: Momma

Hälsa Kenny mannen att mormor oxå är jätte stolt men allt det där visste jag ju redan....han är en toppen kille ( maten....ja det är det ni får jobba på) bamsekramar till er alla

2010-02-20 @ 18:09:52
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: Petra

Duktiga killen då;)hoppas maten blir bättre för honom men han e ju en pigg o glad kille kram till er

2010-02-20 @ 19:40:55
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback