- Angel cat sugar



- Fiiii fasen vad kallt det var ute i dag flippat minus 15 och blåst på det .
Tur man har canada goose säger jag bara :)

Drog en ekologisk falafel meny på max i dag dvs dagens lunch :).

 

Polarn och pyret junkien har vart i farten :)

Den här gången vart det trosor till båda tjejerna 2 pack :)

Pyjamaser till Bambi :)

Den blåa ska invigas i kväll :)

såååååå snygga :)



Lyckades norpa bästa spelet i dag på Eb games till mig och Madicken :)
Angel cat sugar och stormkungen :)
samma som gjort Hello kitty :)
Ballt.Sen en liten sia ängel den sista i samlingen :) Har alla storlekar nu :)

  

På åhlens fann jag denna grillvante. Indiska fann jag ljuslyktor och mått i porslin. så shabby .

  

5 små fat med rosor och gultkant. 7 små glas och ett ros fat med tillhrande kopp ( ej med på bilden ) med texten farmor.Som Bambi gav bort i dag til sin farmor så hon har ej fin mug att dricka kaffe ur :). Mini kopp med fat med fint motiv :)

  

Litet glasfat med fyrklöver.

Tshirt med ballt tryck Madicken.

Jack and jones jeans for honey baggy modell.

 Ros silver sked. och silver the sil.

Nu dags att fixxa frukt talrikar till alla kids.


/ Peace and love ull mamman ;)


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Ja fy fasiken vad kallt det var ute idag. Har ingen Canada goose jag brukar vara varm ändå men....

Skrev ett inlägg på min sida "Tinitus" där jag visar en bild på min termometer hemma....brrrrr!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback