- Bagaren

Klicka för att visa Megabild!

- Torsdag och kallt .
Vi kör på en bakdag och ska baka frukost bröd .
Mums.

På bilden ser ni min nya sia ängel till samlingen som ska stå och se fin ut :)
Bambi sitter tittar nya tingeling filmen som Thomas kom med i går,
sitte på sin fårfäll dricker yoghurt och äter skorpa.

Själv ska jag koka eko mannagryns gröt med eko mjölk :)
och ekologiskt / fairtrade råsocker :)


Kanske man ska baka muffins oxå :)
När man ändå håller på ?

Käääärlek vänner kääärlek

Kommentarer
Postat av: Karin

Mums! Jag tror att jag också ska köra igång med lite bakning snart. Jag tror att det blir tekakor för min del :] Klart du ska göra muffins också! :D Kramar

Postat av: Sockenvägens Söta

Morron arbetsmyra!!! Som du stökar å bökar i köket, du har ju energi till 1000!!! Alltid lika härligt att titta in och smittas av den. Och när jag ser dig i din goa pälsmössa måste jag ta å leta reda på min som jag fick av älskligen i fjol (har en svart sedan måååååååånga år då jag varit ute å kört skoter å varit i fjällen) men fick en cool rödmönstrad "fin"mössa av han i fjol som sagt som jag helt glömt av... perfekt nu när det är - 25 igen :-(

Älskar sia ängeln å allt annat du fyndar, du får verkligen Ö-vik att framstå som ett mecka! ;-p Måste nog åka dit på vårkanten, då får du via mig var man ska fika den ekologiska foccatian och chai latten! KRAM

2010-01-14 @ 11:03:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback