- Candle and paradhandduk



- I julklapp fick jag denna paradhandukshållare med egengjord paradhandduk av linne som mama gjort med spets kant så fin så :).

I går inhandlades detta fina ljus hus i creamfärgat så snyggt då man tänder :).
Sen 4 olika doftljus i plåtburkar Åhlens.
I ljuslyktan har jag kokos och lime fantastisk doft :)



så snyggt så :)



En del i mitt kök massa gammalt ros porslin och rörstrands talrikar :)

 

På Åhlens fann jag öven ekologiska leggings till Madicken i fin rosa färg .

Och fina servetter med änglar :).

 

Resyen av min shopping får ni se senare för nu ska pysslas med lillan :)

 

Käääärlek


Kommentarer
Postat av: Momma

Fasen vad snyggt det blev....och ljusen gjorde ju susen, kram till dig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback