- Candlehouse




- Slutdestinationen för ljushuset .
Det fick flytta in till vardagsrummet :)
Lyser upp så vackert .
Ett av mina bästa köp tror jag allt :).

I dag har jag städat hela vardagsrummet och fixxat snyggt putat fönster vattnat blommor och rengjort hela soffan rent fint och vårigt.
Massa doftljus är tända och vi har en mys Bambi här hemma som kollat på ap dokumentär med mig :).

Dagens mat vart pasta bacon . Färska stekta chaminjoner.
Sallad med fetaost .
vart galet mätt.

Ska skala några apelsiner sen och njuta till Robinsson .
Galet goda apelsiner finns på ica nu :)
Lätt beroendeframkallande.

Har vädrat alla täcken och kuddar i dag , har man det gjort.
Tvättat hundarnas mys kuddar ( stora från indiska ).

Nu ska jag ta och maila över ett frukostbröd recept till min kära mor.


Hasta la vista baby

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men visst känns de ibland som man faktikst lever på kärlek och luft ? ...lycka!



Puss på dig och hoppas din helg strålar!

Postat av: lolla

härlig dag du haft.och fräscht du har i vardagsrummet nu skulle jag tro...

soffan hos mig skulle åxå behöva en stor rengöring..du gav mig lite inspiration till detta kanske man skulle testa att färga sofföverdraget...hihhi..bra ide kanske..

mys på er lolla

2010-01-16 @ 19:54:54
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ljushuset är ju helt underbart!!! Kram

2010-01-17 @ 07:41:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Sarah : Ja och man kan nog överleva på just luft och kärlek och en skopa skratt och lite go mat :)



Lolla >: Yeees det e så skönt då man tar ett rumt och riktigt rengör det :)

Viktigt då man har massa djur och barn :)



Sockenvägens söta : I know :)

2010-01-17 @ 12:43:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Momma

Ohh har äntligen kommit in i datorn...så det första jag gjorde var att läsa din blogg som jag inte fått göra på fleeeeeeeeeeeera dar! Men såg att du har skickat ett brödmila så det ska jag kolla sen. Allt bra med er och är så jätte nyfiken på Madickens helg kram till er alla

2010-01-19 @ 21:30:11
URL: http://gottgottigott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback