- En virkad drömm en prinsesskrona



- Go kväll världen :)
Dom var man hemma efter en toppen dag :).

Lunchade på Uh och åt godaste sallads buffen med massa go rörör mm och godaste ost grönsaks soppan.
Köpte med mig semlor och fikade hemma hos svärmor med Bambi och hennes kusin med mamma och farfar :).

 Den här vackra handvirkade drömmen nora jag åt mig i dag på vårat second hand. I ett glaskåp bland massa bröllops saker hittade jag den.
Hand virkad och förstärkt och så vacker.

 Fick en gammal bibel i dag på second hand  en riktigt gammal och finsk ha ha ha ha .


  

Anteckningsbok. Stor klämma med handvävt band och en näckros på blad som ser gammeldags ut att ha ljus i.

En Polo sport Pike present.



En riktigt gammal träsak med handtag som jag ska ha eko glasflasks drickor i :)
Mysigt att ställa fram då det vankas fika :)

  

Handtovande ulltosser med stickad kant Bambi. Greengate ispirerade muggar kenny Madicken attd ricka frukosten i :) wc skylt bruka design . Handvävda linne dukar . Second hand.



Äkta gammalt  pärlhalsband som jag ska ha hängandes på en sak jag köpte i dag :)
en riktigt gammal fin sak men den visar jag i morgon :)

  En skål till min samling wiiihoo :)

 

På Vero moda vart det en ap skön längre trök tunika med knappar på ärmarna sååå snygg och sååå skön.

Linne ur organic kollektionen :) Vero moda.

 

KäRlEk


Kommentarer
Postat av: miggs

Jag gillar att kolla in vad du shoppar men en tanke har slagit mig mer än en ggn att hur i hela fridens namn har du PLATS för allt ? =)

Bor ni i slott ? Har ni gömda rum innanför väggarna eller jag fattar inte :-P

Eller så är det meningen att jag ska vara nyfiken och undrande hihi!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback