- Hey hey hey hey mister postman



- Vissa är juveler så är det bara .
Denna vackra zinkburk fick jag i fredags av honey me like it .
Just nu pryder den i min pysselhörna med gamla trådrullar i :)
Tusen milojoners tack fina du .

 Hunnit att fixxa en tvätt och väcka baren gjorde frullen innan .
Ekologisk yoghurt.
Ekologiska fullkorns skorpor
Eko tomater .
2 korvbitar var.
Och en kungen av danmark avslutar det hela innan dom borstar gaddarna .

Bambi får äta samma när hon vaknar dock bytts tomaterna ut mot morot :)




Sitter sjusnger denna låten för kidsen medans dom äter Madicken sitter bara flinar fattar inte vad det är  ??
Är det min mimspråk ;)
heyyy heeey heyyyy whait a minute what a minute,
Fatta vad Beatles har ägt världen .
Helt galet vilka diamanter och vilka röster och sånger som kom ur dessa Beatles  snubbar.
4 diamanter som omvälde världen med sina röster sina sånger sina danser .
Snacka om örongodis .
Beatles rockar.
Har faktiskt vart utanför deras inspelningsstudio i London för 6 år sen tillsammans med kenny och min pappa.
Snacka om att det var överfyllt utanför mest japaner :).

 ska njuta av softa Beatles låtar i dag :)




 så djävla sköööööööööööön låt.

 L O V E

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar zinkask du fått! :-) Hoppas du får en toppen dag! Kramis

Postat av: Karin

Åh vilken fin ask! Nu blev jag lite avis. Hoppas att ni får en fin kväll hela familjen! Kramar

2010-01-20 @ 18:57:18
URL: http://ksliv.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



sockenvägens söta : Tack tycker dne e riktigt fin :)

Hopas att du själv haft en kanon dag lram.



Karin : Tackar . ha det finast ni med kram

2010-01-20 @ 19:48:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback