- Laundry linnen lavendel hjärta



- En snabb tur in till stan resulterade att jag  snabbt gled in på Himmlen runt hörnet . ( Detta inlägg skrev i lördags )
Och ut kom jag med en laundry linnen doft påse och lavendel hjärta och lite fler waxkakor i olika dofter .
Allt detta är nu i min walk in closet fnissar som jag donat med i dag :).

  Dagns STORA fynd vart detta indiska toalett / smink skåp som jag fick för en mycket billig peng på Röda k.
Handla för hundra pix där så skänktes 1000 till Haiti :)
Mycket bra val Röda k .

 Sov kläder till Bambi .

  

 Tre nya shabby plagg i finaste vitt :)

 Har data problem här hemma 
 Hoppas att det snart  är fixxat har haft både elektriker och väner här som hållt på .
Men snart så :)



Peace and love

Kommentarer
Postat av: malin

for du till stan fast du hade spytt???

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Men Malin detta handla vi på lördagen var ju hemma hela söndagen :)

Knas boll :)

2010-02-01 @ 08:43:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej goa du! Vilken fin header du knåpat ihop, och som vanligt massor av fin fina fynd - men då verkar vi ju ha lite lika smak tänker på kopparna å förtjusningen över butiken himlen runt hörnet

Även här är det askallt - 30 idag, så det blir en pysseldag inne för mig. KRAM! <3

2010-02-01 @ 09:55:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Momma

Så fint det blev med alla BAMBI högst upp....fin shopping som vanligt!! kramen...

2010-02-01 @ 14:39:33
URL: http://gottgottigott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback