- Rokoko



- Nämen tror man kanske ska sadla om i sina soffköpartag och införskaffa snygga rokoko möbler.?
Tror ni om det ?
Det ska se mysigt trivsamt och inbjudande ut.



Åhhh mitt hjärta smälter som is om våren.





Tänk att allt var så mycket vackrare förr i tiden.
Så stilfullt mjukt  och så många vackra detaljer ett öga fastnar för.
Jag kallar det stil kärlek.
Andra kallar det osmakligt .
Men som tur var är vi alla olika och faller för olika stilar,
Andra apar efter medans andra går sin egna väg och blandar hej vilt och skapar sin egna stil, det är jut den kategorien jag hamnar i .
Jag tycker inte om att vara som alla andra ha som alal andra och tycka som alla andra .
Jag vill vara jag ,  inte nån som går i nån annans fotspår.
Jag vill skapa mitt egna liv genom mig själv utifrån mig själv.

Dags att söka snygga rokoko möbler.


Dagens lunch blir hokifile i ugnen med grädde och fisk krydda med bla dill fänkål saffran citron mm och grädde och färska tomater.
Pressad potatis och en sallad till :)


LoVe

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Åh, jag älskar Shabby chic så ska spana in din blogg ordentligt! =)

Postat av: Erika

bild 1 och 2 är underbara! din lunch lät riktigt god & nyttig!

2010-01-21 @ 21:50:28
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Josefin

Visst är det skönt att inte alla tycker lika? :-) Tänk så trist det hade varit. Någon gillar gammalt och någon gillar nytt, någon gillar att blanda. Det är alltid kul att komma hem till folk och se hur de har det, eller titta på "Halv åtta hos mig" när de går husesyn.

2010-01-22 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback