- Sagolika ting



- Indiska är en affär som jag nog alltid har älskat och dragits mig in i .
Där kan man hitta riktigt fina saker.
I går då jag var in fann jag denna söta hjärt skål som e virkad och förstärkt. Köpte 2, bra att ha fikat i till sommaren.
Finaste handgjorda karamell skålen eller om man vill ha vindruvor och andra frukter i för stor det e den :)
Så det ryms nog båda :)

 Sen två av dessa söta hängare som ska vara i barnens rum.

 Polarn och pyrets ekologiska leggings i

svart vitt randigt Madicken .

  

Barbapappa byxor Bambi. Tröja Bambi linne mami ( Köpte tre likadna snacka om snygga mjuka sköna söta underlinnen . Örngott. Barbapappa klänning Madicken.



Finaste spets lakanet med bred handvirkad spets .
Ljuvlig form i mjukaste pastell som man kan ha framställt då mat ska intas :)

  

Little petshop ask med armband Madicken . Bob bok med flyttbara bilder Bambi. Furbee Bambi.
Ett stooooort lapptäcke fyndades för ynkliga en tia på Röda k.

  

Matta till hallen uppe Röda k . Quentin tarantino film ( han är en stor favorit ) Rökfärgad glas ljus stake.

 sötaste Dalahästen :)

 

 Vitamin bok och peeling.

 KäRlEk

Kommentarer
Postat av: lolla

åhhhh

tjutet ekar...vilken kanon härlig dalahäst....

Och barabapappa kläderna, skulle själv vilja ha en söt topp me dessa figurer..hihi..

ha det bäst

kram lolla

Postat av: Erika

fin shopping.



sv: ja det är bra, allt flyter på bra. längtar efter liten nu :).. gör ni om dagarna då?

kram kram

2010-01-27 @ 12:58:00
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Momma

Den dalahästen skulle inte jag tacka nej till i min samling..........sen skulle jag vilja ha en svart med ull....kram

2010-01-27 @ 19:31:47
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: Edvardelina

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 18:58:55
URL: http://edvardelina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback