- Happy BUDDHA happy home




- Rykande färska från Indiska nyss upppackade var jag den första som köpte dessa raringar :).
Lycka al the way :).


 Köpte en Batteri driven massage sak med tre ben ljuvligt skön Madicken Bambi och kenny älskar den :)
Sen lyser den i rött med :)
skön sak :) och bra invisterade pengar hihihiihi :).


  

Nya lantligt tidningen . En Buddha till akvariumet :) Små uggle glasfigurer och en liten vatten kanna modell mini.

Turtles tidningar kenny.

Kardemumma kaffe Indiska .


  

 2 wounderbaum från Indiska bilen rykande färska . 2 doftrpåsar indiska rykande färska .

Lila blommigt påslakan till Bambi . 1 tisha och en tröja med en kanin :).


Vit påslakan med örgott med spets brodyr.




Massa Balla örhängen Indiska.


  

Nike byxor . Sommarshorts Kenny . Blingo tröja Bambi.


  

 Kjol och nattlinne Madicken ,

Tishor kenny.

Cubus tröja me och ett linne :)


Nu ska jag mata vandrande pinnarna och leka med pippi fågeln :)

PeAce

Kommentarer
Postat av: lolla

morning

nu är jag nyss hemkommen efter en promenad med dixon, men guuud så hett ute vi flämtar som två dårar båda två.....

idag ska jag stå i en sjöbod och sälja lite fina hantverk som vi har gemensamt ett gäng tjejjer så inget sol och bad för mig idag.

önskar er en solig dag

kram kram lolla

Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Jag har en "dagens blogg" tävling på min blogg och det skulle vara jätte kul om just du ville vara med och ta del av mina 300 läsare.

Klicka bara på länken nedan för att direkt komma till inläggen!

LYCKA TILL!

http://mollymus.blogg.se/2010/july/dagens-blogg.html#comment

2010-07-17 @ 17:10:20
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback