- söta röda




- Barnen är ute plockar smultron .
 Kenny har vurpat med trik cykeln i ett hopp och ligger tar igen sig medans hans kompis och Madicken och hennes kompis plockar smultron . Alla ny duschade efter en varm dag :).

Åt middag på stranden med sweet :) , det ska vara sommar till att göra just såna saker :)
Underbart :).
Tvättat massa som lft torkat ute doftar ju så ljuvligt :)
Galet vad man kan älska sommaren .
Vill bara andas in lften och spara i mina näsborrar :).

Längtar tills vi ska till havs igen och spara sommarminnen från stranden .
Har köpt burkar nu  i glas med porslinslock vackra gamla saker .

Barnen har vart snälla plockat in en stor bukett med blåklocker och jag massa jasmin doftar ljuvligt här hemma nu :).


 I morgonhar jag äran och lyxen att ha nageltid igen samma varje måndad :)
Har ju faktiskt haft turen att gå på salong i över 10 år nu :)
Det är  min egna mamma lyx ;).

Blir att man kikar röda k och second hand med då man är inne ;)
Kanske man hittar nåt fynd hihiihihi :).




Så här ska jag bara ha det sen massa fina kuddar sitta där och sippa go kaffe ch hembakta kanelbullar :)
Säger du om det då zandra ;) ?



 ska jag ta i tu med lite mail jag ligger efter med.

Njut kvällen :)


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Erika

mm smultron ÄR jus såå gott :-) plockade det jag med häromdagen. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback