- worth lika a million




- Vi njuter av den underbara sommaren :)
Knappt så man hinner skita så här i det vackra vädret :)
Fullspäckat schema 24 / 7 ;).

  I går var det stan med Johnny och Nellie och Bambi :)
 Handla mat til grillkvällen fika på Uh med  go fika .
Second hand .
 och draffären där det köptes slöjdstjärtar som heter Ed och Hardy :)
Ballaste namnen ever ;).
Nytt akvarium med pump lyse och massa fina stenar sen la jag ner ametist stenar och ametist kluster , bergstkristall :) vart så vackert :).

 Hem packa upp åka ut till Bjällsta för trevligaste grillkvällen ever .
Vart så mätt så jag hamna i koma där ett tag :).

Efterätten vart en fet maräng swissh som zandra fixxa , en stor tallrik fylldes och mumsades i med kaffe :)

Vilken sann och ren lycka att ha så fina vänner :)


 Lite shopping har vi så ju klart hunnit med what else liksom :)


  

Kenny fick  ballaste G - force radiostyrde saken :) . Nytt Täcke.




Träbokstäver till köket KAKA. Passade perfekt i mitt bakfönster :).


  

Serholt brödkorg , bok till mig. Palejett skor Madicken .

Mamma Mu Bambi . Alf handduk Bambi . Sockar gröna blå kenny dom andra Madicken .

Elvisp och fin duk i turkost .




 Fina änglar som ger lugn i hemmet .


  

Dunderklumpen gardiner . Fin gardinkappa . Tre solskuddsgardiner.


  

Linne me , hus marsvinet . Solklänningar Bambi .


  2 solklänningar Madicken . och en tunika till mig att ha på beachen :)





solstolen att ha med till beachen :)


 / Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback