- Den älskade är alltid vacker




- Vilken djäkla kanon väder .
 Redan 7.15 var jag ute gick md hundarna i det vackra vädret och medans kidsen sussade sött :).
Ljuvligt .

 Åkte till stan just efter 9.00 med Zandra och Jihhny och deras lilla tjabo :).
jag hade min vapendragare Bambi med  mig :).


Starta på Röda k :)

  

Där köptes fina glas och en tupperwere burk . Fina slim jeans till Madicken och ett oar wrangler jeans for me.


 Inne på cubus fyllde jag på med boxer tros bikini modeller snajsigt :)


Sen luncha på vi fjällräven center . BUFFE .Mumms så gott :)
 Rikgigt fräscht ställe :) där kommer vi äta fler ggr :)




  Adidas skor Vila spets leggings redo för en shopping dag på stan :)

  Massa fina böcker :)



Denna är favvisen med massa fina bilder i :)


  

opalin skål . Ängel ljus lykta. Fin keramik lotus lykta .

Panel längder till kennys rum med pirat tema. Kjol Madicken Fix tshirt Bambi .


  

solhatt Bami Hm . I love NY Madicken . Fint sommar linne i Retro style.

Köpte ett snyggt  rörstrands fat med :)
Den ska morgon dagens frulle förtäras i :)


  

 Tunika till mig . Jeans kenny Bh Top Madicken :)






Bästa shoppingen Vart denna kropps spray från kicks i naste doten doftar ljuvligt :)
 Tror man kommer dofta godast i sommar :)


 Nu dusch med lill Bambi :)

In med lasagnen i ugnen :)


Käääärlek





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Jisses så mycket fina fynd!!! :-9 Har själv varit i L-sele å shoppat loss idag, bla sötaste diskstället ever :-) Kramar i massor till dig å sötisen

Postat av: Kristin

Vilken fin solhatt, köpte du den på hm eller är den secondhand? Kram

2010-06-01 @ 19:49:17
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sockenvägens söta : shoppa är kul :)



Kristin : Hm :)

2010-06-07 @ 10:14:02
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback