- Eat me

LITET KAKFAT, BLAUE BLUME
Så genommysigt att ställa fram detta rosettprydda kakfat med guldtexten ”eat me!”när det är dags att duka fram tex galet goda tryfflar!

Formgivaren Tina Tsang som bor & verkar i London, nämner lusta, flirt & glädje och vill förmedla förförelse som dryck & mat ändå är!

Eat me-texten är i 14 karat guld.

Ca 14 cm i diamater

Materialet kallas earthenware och ska vara lite extra hållbart men alla är handgjorda så de är inte ”maskinperfekta”.

Undergrowth Design

Pris: 190,00 kr


sötast att ställa fram sina nybakta kaker till fika sugna gäster :)

www.anyhow.se

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

nu är vi hemma igen efter en otriligt underbar semester

solat i massor och badat och njutit av imgänget av mina kära....jag är en sån otroligt sol och vbärme älskare att jag njuter så otroligt av att ligga på stranden....och bada i turkosblått hav.

här hos dig har det hänt massor ser jag, detta ger mig mycket kul läsning en lååång stund :))

kramar lolla

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Lolla : skönt att ni haft det kanon där borta :)

Men skönt att vara hemma oxå :).

Hoppas att du får en kanon vecka :)

Kram

2010-06-07 @ 10:08:09
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback