- Fly like a butterflie



- Dagens bästa mina nya brills :)
Fet sköna ;).

 Drog en barista lunch  all by my self och arbeta med att läsa viktiga saker :)
Klart man kan förena nytta med nöje.
Söant ner fairtrade mat :) *mums *

Kvälls maten som hålls på med nu blir egen gjorda biffar med halloumi och rödbeter och lök potatis och grädde mums. och broccoli så klart :)



Finaste shabby Pilgrim ringen ska pryda mitt finger i vår.

  

Örngott och kuddöverdrag och fina handbroderade gardiner :)

  Nike tränings byxa Adidas tränings tröja for me :)

  

Påslakan . Polarn och pyret braller kenny. Fix mössa Bambi och en tröja Madicken ( Bambi har likadan )

   

En Bamse flanell till Eddie :) Tofsar Madicken . Polarn och puret klänning och Polarn strumpbraller Madicken.

  

Vackra ting . Min söta lila skyddsängel . Och en Polarn tröja till en av Bambis dockor :).



En ny bricka till Bambi :)

 / Kärlek är till för att upplevas.

Kommentarer
Postat av: Petra

ska du ta körkort tjejen,kram

Postat av: Momma

Ha ha vilka goggles,,,,påslakanen var ju oxå läckra( om du vill bli av med dom med rosor på som du brukar ha i soffan är jag aspirant you know!!) alla kläder = toppen kram

2010-03-04 @ 18:18:48
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: Momma

Ha ha vad är det för goggles???....påslakanet var ju lite retro tycker jag ( om du vill bli av med dina med rosor på som brukar ligga i soffan är jag aspirant!!) alla kläder = toppen och gardinen ser ju vår/sommar ut så skirt med vitt....kram

2010-03-04 @ 18:26:23
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: Doredoris

Tjusiga glajjer! Får man fråga vart du har köpt dem?

2010-03-06 @ 10:07:28
URL: http://doredoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback