- Lisens indiska spa

Nu har den äntligen landat! Min nya bok som jag tror ni kommer älska! Lär dig allt om hur du kan ta hand om dig själv på bästa sätt för att locka fram ditt bästa jag och känna dig som en indisk prinsessa - det är du värd!

Finns att köpa för 300 kr på
www.lisenorganics.com

Boken finns att köpas i hennes webshop. Den 7 april kommer den ut i bok affärerna .


Jag hade turen att få den ner i brevlådan i fredags :)
Sicken tur man har i bland :).

Mycket fina läsning och massa fina tips :)

Vaniljolja - Limited edition

För att fira vårens ankomst har jag gjort en helt enkelt ljuvlig olja med finaste vanilj och lite lime och sandelträ. Passar såväl till kropp som ansikte, eller varför inte en skön massage!

Ingredienser: Jojobaolja, Vaniljstång, Eteriska oljor av sandelträ och lime.

Limited edition är denna vanilj olja.
Helt eko . Funderar på att köpa den och ha som massage olja :)
Mys .

 / kärlek


Kommentarer
Postat av: Erika

vaniljolja, DET lät ju helt underbart!



ja de är verkligen mjuka och sköna dessa linnen, älskar the garden kollektionen!



natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback