- Rött sammet

Klicka för att visa Megabild! POP röda sammetsbyxor, strl 128, tjej.


- Madicken har fått nya Polarn och pyret byxor i rödaste mjukaste sammet.
Sen innan har hon dessa i marinblått.
Mjuka sköna sitter snyggt på.




 I dag möts vi av dessa dödsannonser :(

 


Nästa vecka kommer begravningen att äga rum.
Dock kommer vi  ej att vara med :( . Då enbart närmsta släkt / familj får komma .

Och det ör just såna saker som gör mig förbannad , att vi inte ens kan komma och ta farväl av Enyas pappa på ett vackert sätt.

 Då får vi välja att ha en egen Minnesstund för en högt älskad och saknad människa på jorden.

Tänder ett ljus ,




Så saknad och älskad.
Om du bara visste .

Så Många år och så många minnen .

Våra hjärtan saknar dig .
Och våra sinnen.

Vila i Frid  nu Magnus .


 / Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: belli

Jag förstår om det är en för privat fråga men hur dog han vid så unga år? :( Sänder mina tankar till dem som lider..

2010-03-17 @ 09:21:10
Postat av: lolla

åhh så livet kan vara..verkligen upp och ned..det är ett hårt liv många gånger här på jorden....

tänker på er

kram lolla

Postat av: Görel

Kram på dej Jessica!! Men vet du, ni träffas igen!

Synd att ni inte får närvara vid begravningen:(

Skickar en styrkekram....

I morgon ska jag själv på min fd svärfars begravning. Som du ju vet så var vi inte de bästa vänner de sista åren men han var mina barns farfar så vi går... Men jag är lite nervös för andra människors kommentarer...Jag vet ju att han hade vänner som ansåg att allt var mitt fel, så skänk mig gärna en tanke i morgon!

Kram

2010-03-17 @ 12:52:19
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: chissra

usch vad trist. beklagar sorgen.

2010-03-17 @ 16:25:36
URL: http://chissra.wordpress.com
Postat av: Becca

Vilken söt blogg du har! :D



Ja, tårta var gott! Och tårtkalas var så väldigt mysigt!



ha det fint!

2010-03-17 @ 23:04:05
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Momma

Vad fint du gjort för allas vår Magnus! kram

2010-03-18 @ 16:22:23
URL: http://gottgottigott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback