- Du dansa med mig ?




- Älska dagar som dessa.
Älska livet .
Älskar allt.

 Madicken har snurrat runt över en timme med sin nya cykeln ( Köptes förra året men användes ej då )
Glad som en lärka och så lycklig :)
Riktigt bara lyste om henne.

Har vart träffat på mina härliga vänner med kids.

Strålande sol ute och glada kids inne.
Kenny han är dock ute fortfarande, med en kompis tror dom lekt sen efter skolan i dag med.
Kul när dom hittar såna där fina vänner , så man själv blir lycklig av deras vänskap.

 Natta Bambi vid halv åtta .
Ta fram kläder til kidsen i morgon , kenny ska duscha och skriva ett arbeta.

Mysa i soffan läsa min nya bok ( En av dom alla ).
Rensat ut lite saker i dag med och sorterat skor :).

Tack för alla fina mail hinner dock inte att besvara dom direkt då dom trillar in ;)
men det tar sig sa pyromanen :).

I morgon blir det tacopaj till lunch .
Data arbete på morgon kvisten .
Sen ska vi pyssla med dittan och datten , blir kanon det .


Jag har tänkt på en sak hur orkar man bete sig som en surkärring bitterfitta alternativ surkuk ?
Dagarna i ända ?
Hallå lev livet för fasiken , finns alltid som som har det värre.
Tänk så och LE le för guds skull :)
Så mycket kärlek och glädje det kan komma med enbart ett enda leende :).
Tänk på det alla bitter pussys :).


Älska livet så älskar livet dig tillbaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback