- Med solen i mina ögon ..




- Blir man glad elelr blir man glad då man vaknar till strålande varm sol :)
Upp och hoppa :)
Väcka små tiger ungar som sussar sött.

Frukost  fläta hår mm kolla att allt är med :)
och nu har dom gått  till skolan .

Jag och Bambi ska mumsa frulle inan vi ska ner till en kompis klockan 9.00 :)
Ut i det vackra vädret sen ska vi plocka in härliga vår buketter :)

The kaker med ost , färskpressad eko jucie , honungs the och kiwi :)
Mums.



En av mina absoluta favoriter just ju Steve Adler stil going strong.



Njut dagen .

Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Satt oxå uppe igår kväll och kika Dr Drew rehab... tyckte det var så otäckt när ...vad heter hon nu igen...den supersöta modellen...mådde dåligt...så fruktansvärt!! Jag lider så med dom ! Gick och funderade på varför Steve pratar så konstigt?? Är det alkohol/ droger som orsakat detta månntro....

Bara några( dystra )tankar så här en torsdags morgon :)

Have a great day !!

Kramiz! / KalmarLinda

2010-05-06 @ 09:33:14
Postat av: Jennie

Hej igen nu hittade jag tillbaka hit :-D Är inte alltför het på bloggspanandet numer...

Du visar som vanligt alltför mycket goibitar här :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback