- Roser i handen och solsken i blick



















- Vilka kanon dagar vi haft :).
 I går spenderades tre timmar på rövarbyn nån mil i från oss med kennys klass och alla föräldrar .
Höll mig till zandra och johnny ja :)
 satt surra och skratta som vanligt :)
Tur att skratt förlänger ens liv ;)
Fan vad gammal jag kommer att  bli galet :).

Barnen lekte och stojja och hade så kul :)
 Bambi hoppade hoppborg och studsmata och lekte med ett stort bord med massa bubber :). ( moonsand )
Det grillades och det fikades :).

När vi kom hem slockna barnen på tre röda.

Gjorde en god sallad och njöt av den :).

Dagens Bambi .
Mitt hjärta mitt liv min älskade dotter som jag älskar så otroligt mycket :)
Att vara mamma till dig är det dyrbaraste som finns .
Älskar att se dig lycklig :).

Kärlek från mitt hjärta till ditt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback