- I will always love you more than words can tell you



- Utslagen hjälte efter att ha åkt buss och härjat runt på stan i galen sommarhetta :).
Mjukglass var ett måste för att svaka ner oss :).
Fika mitt på stan i gasande sol ;) how sweet.
Fick en ny Bamse kompis som fick följa med i handen hela långa dagen :).
Love at first site :)

  

Nya braller till mig :) Kallsipper till kenny :) .
Kofta med hjärtan Bambi ( madickens storlek var slut grr ) En ny hello kitty Bambi skulle promt ha den ;). ( Har redan en sen innan och Madicken har en ) Fräcka rockiga leggings till mig.
Massa läppglans hahhahahaha Madicken fick ett ap grymma e dom med. Hello kitty liten väska.



Plupp bok ( den fattades i samlingen ) Nalle Puh tänkvärda bok :).

 En till Bambi en till Madicken fast inte i den färgen jag trodde det var ( Bloggade om dom tidigare i dag  ) Lindex . Super söta . Madicken fick en bh top hon länge tjatat om och ska sova med den :) Lindex den med .



Bambi valde 2 figurer på röda korset :).


Nyss mumsat godaste bulgur fetaost  bacon salladen :)
 En av dom godaste salladerna jag gjort :) , om jag får skryta lite alla mumsa som hästar :)
 vilket är ett bra betyg att man lyckats i köket .

Hoppas på fin väder i morgon får då ska vi på picknick .
Och på kvällen bär det av mot rövarbyn :)


Käääärlek

By the way köpte ett hopprep till Madicken med :)
snacka om att jag gjorde hennes dag , åhhh mamma du är den bästaste finaste mamman i hela väääärlden :)
Jo man tackar :)

Kommentarer
Postat av: Petra

sötis:)det hoppas jag med haha men man vet aldrig med dessa sprutor hur det påverkar men men..kram

Postat av: Erika

härlig shopping! och vad söt hon är



kram

2010-05-18 @ 07:59:59
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

vilken kanondag ni måste haft det på stan!!!

och wow vilken shopping,härliga härliga grejjer.

sötaste av alla din lilla goding där hon ligger och sover helt avslappnad ojojoj förstår att ditt mammma hjärta svämmar över

kramar i massor lolla

2010-05-18 @ 08:08:24
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Erika

Där ser hon ut att sussa sött :-) fin cardigan med hjärtan på du köpt!

2010-05-18 @ 08:32:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej jag älskar din blogg! Har du bilddagbok?

2010-05-18 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback