- I fablernas värld

FABLER PRICKAR Påslakan 1 örngott röd Påslakanlängd: 200 cm Påslakanbredd: 150 cm Örngottslängd: 50 cm Örngottsbredd: 60 cm  FABLER RESA Påslakan 1 örngott blå, flerfärgad Påslakanlängd: 200 cm Påslakanbredd: 150 cm Örngottslängd: 50 cm Örngottsbredd: 60 cm


SPÖKA Nattlampa röd, vit SPÖKA Nattlampa turkos, vit


Nya saker till barnen i julklapp :)

sweet .


Dagens middag är gjord.

 I dag vart det potatis kantarellsås med egenplockade kantisar och kycklingfile som jag marinerat i min smarriga
marinad :)
Vet att älsklingen kommer att bli glad då han kommer hem från jobbet :)

Och nu ska jag steka nåt så vidrigt som leverbiff som kenny älskar .
Näsklämma på spyr av bara tanken på lever ;)
Men vad gör man inte för sina barn :)


 I dag på liten och stor pysslades det julkort som vi tyvärr glömde kvar aja  nästa gång får vi hämta dom.


Peace and love


Kommentarer
Postat av: Petra

Uh jag gillar inte heller lever och tanken på den doften urk men det är säkert nyttigt,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback