- Jul pysslat




- Den här trälådan med handtag har åkt fram :)
Fyndat på en loppis i Gottne :) i sommras.

Just nu har jag fyllt den med diverse julsaker :)
MYS på hög nivå :)





 Julavslutning på liten & stor i dag :)
Bjöds på dopp i gryta tomtegröt och tunnbröd skink macker mm mmm mm :)
 Inte fy skamm det inte :)

Pyssla  ett fint ljus och Bambi en smal variant med röd vax tråd runt :)

Innan vi gick  fick alla barnen ett paket med en bok och Bambi öppna upp Grodan blir glad :)
 Lycklig som ett barn vart hon :)
Och traska hem lyckligt :).


 Hem till post lådan där et paket var adresserat till mig eller två men ett visar jag i ett separat inlägg :)





Ett beställt halsband från Benny Rosenqvist .
Med vackra änglavingar :).


 Nu ska jag Bambi slå in lite paket :)


Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback