- Knasiga kojan




- I morgon ör en ny dag på lovet .

Kenny ska med hans vänner Pontus och Isabelle få åka  på knasiga kojan .
Madicken ska åka med sin farmor och bada med sin moster och hennes kille :)

Jag Bambi och Zandra ska shoppa äta gott  köpa julklappar :)
Fast Madicken hinner shoppa med oss i en och en halv timme innan hon ska bada :)
Har lovat henne en liten present med .

Idag bjöd jag Zandra på lunch :) Mysigt värre.
Och fick go fika till efterätt.




In en snabbis på Apoteket köpte salva Bambi och Cerat till alla kids och mig :)
Och Tuggumin till familjen :).


Nut kvällen för det ska jag med en skagen röra bakad potatis jag själv gjort :)

Kärlek är till för att upplevas.


Kommentarer
Postat av: therese - seul.blogg.se

åh dom melon tugguminna (stavning haha?) är ljuvliga! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback