- Lite nytt i mitt hem




- Jag och Zandra gjorde en raid i Fredags med kenny och Bambi :).
Detta köpte jag :) Bla .

Kenny fick nya snowboardskor som tidig present och han vart supernöjd,
sen köpte han 2 tavlor att rama in sina teckningar :).

Jag köpte en ny skål som just nu har massa röda plommon i sig :)


  

 Livets pärlor bok. Barbie örngott Madicken och pyssel klistermärken .

Pippi nattlinne Madicken . Jeans och klänning Bambi. Luten griffeltavla som jag skrivit petit papa Noel och satt bakom en pelargon.




Mysig mugg att dricka the välling eller varm choklad i :)


  

Fleece med stjärnor Bambi . Katt tröja . Polarn och pyret plysch tröja.

Klänning Madicken som ska has på julbordet i dag . Ängel klämma och leksak Bambi .

Polarn och pyret braller Bambi leggings Bambi och Kitty tröja Bambi .


 sagaform ljuslykta.


  

 Skruf glas skål som jag planterat en vit hyacint i . Läcker skål som har  ett ekologiskt ljus från indiska i sig :)
Och en Betong buddha :)




iittala ljuslykta :) Har en sen innan men nu är dom ett par :).

Madicken köpte även en stooor sankt bernads hund :)


Sen två julklappar som är hemliga :)


 Stickad mjuk mössa indiska till Madicken :)



Njut dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback