- 170 bullar senare




- Shuulluulluuuuu som lilla alfadji säger ;)


Läget boys and girls ?

 I dag vart det stor bull bak  i Bjällsta . 170 bullar som splitta  på 2 mig och Zandra .
snacka om bullfest :)

Gaket gjorde halva satsan kanel bullar andra halvan vanilj bullar :) Mums fillibaba i magen :).

Sen åts det för glatta livet av zandras goda älg kött gryta mums till sista slicken .

Emmelie Jens och lilla Eddie fick vara smak  testara och kom över på fika :)







 Hände en annan rolig incident efter att vi bakat och jag skulle hem runt fyra snåret stanna vi till på Loppisen i kornsjö.

Jag har nog varit med om världens sjukaste och roligaste grej i dag .

Jag zandra och Bambi besöker loppisen i kornsjö.
Går in  knackar på i huset varpå hon öppnar i loppisen .
 Går därifrån efter ca 3 min kommer hon in igen och fråga om hon får fråga en ofin fråga  ( Kvinnan är ca 60 bast i kläd flanell skjorta och  jobbman braller )  ja klart säger vi sen frågar hon om jag och zandra är ett par jag trodde fan jag skul pilla på mig av garv  hahhahahahahahahahah,
Garva sen sa vi nej . Då frågade damen om vi visste vart man kunde träffa andra kvinnor i stan hahahahhahahah . Jag svarade då umeå och hon ursäkta sig och gick in .

M...Ohahahhahahahha så djävla fuuuuult. jag tror jag där sitter ännu skrattar :).


Seriöst detta är en tur att jag överlevde skratt attacken ännu sitter jag fnissar åt det hela ;).


Lycka är livet livet är lycka :)





och nu ikväll mumsa vi smörgås tårta från Lundbergs som Lena skicka med mums fillibaba .
Har redan hunnit att tigga tillmig en bit av Jimmys bit ;)



PeAcE

Kommentarer
Postat av: Emmelie Ådahl

Bullarna var supersmarriga :)du får gärna komma å hämta mera morötter om du vill :) det är ju inte direkt en bristvara :) hehe

Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken

Varför var det så kul att hon var lesbisk att du asgarvar i flera timmar?



Förtjänar inte hon heller "lycka, ren lycka"?

2010-10-08 @ 05:42:35
URL: http://www.lyckobacken.se
Postat av: vintageretroprinsessa

Emmelie : Tack vännen att du gillade dom kul kul :)

Ohh men gärna kommer jag hämtar mer smarriga cattots dom var ju såååå goda :)



Eko nörd aka Malin . Keee Jag tror du missade poängen om varför jag skrattade :)

Vaknat på fel sida kanske :)

2010-10-08 @ 07:01:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken

Nej det tror jag inte, jag vaknade på samma sida och är pigga och glad. Det kändes bara så fördömande att du påpekade hennes klädsel med flanellskjorta och arbetsbyxor och sedan att hon var lesbisk. Är det så konstigt om hon trodde att ni var det? Ni verkar ju umgås mycket så hon kanske tänkte att ni är ett par för att hon ofta sett er?



Det kändes som om du hånade henne och därför undrade jag hur du tänkte, du som skriver att "lycka kommer till de som förtjänar det". Hånar man andra så kanske man inte får den lycka man förtjänar...karma liksom.



Ha en trevlig helg!

2010-10-08 @ 09:46:49
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback