- Det snöa lapphandska

**NYTT** Äkta LOVIKKA vantar! st. 5-7 år **NYTT** 


- Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta ...


 Vet ni det SNÖAAAAA I dag ,
 Magiskt.
 

Och jag och Zandra har bakat 200 rull rån och dubbel sats av kryddkakern det ni :)

Bjuden på lunch vart man oxå av godaste älg köttfärsen :)
Undra vad man gjort för att förtjäna en sån fin vän som zandra :)
Och 2 matlåder fick man med sig hem som vi mumsa på i kväll mm mm mm .

Men nu till det roliga  ;)
Strömmen gick så Johnny fick springa hämta elverket .
 Som går på bensin och som man drar igång som en gräsklippare typ hahahha
 Fan vad jag garva.
Och tk blåste gjorde det ute oxå burr burr burr.


 I går på Billiga hörnan fynda jag en ica påse med kläder till Bambi Madiken  och en ull mössa till mig för 100 pix som hittat :)


 I morgon ska  jag Johnny på stan ska vara smakråd  ang hans frus födelsedags present.
Med oss har vi Nellie och Bambi :)
 Lite shopping kanske man hinner med och en lunch på stan ;).
Bara man inte blåser bort i morgon nu då :)




PeAcE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback