- God morgon God morgon




- Söndag . Sovmorgon skinande sol. Glada barn .
Tvättar städar fixxar donar handla mat mm står på menyn.

 I går  spenderade jag och Madicken tid i Bjällsta hos Zandra och Johnny .
Kika hockey fika go fika .
Sen över till Emmelie och jens för att Kolla på Thomas nyinköta bil.
Vart en ford Fairlane 69 en gul kobra , blir nog kanoners det :)

I morgon är det liten och stor som står på menyn :)
Baka kalla dom vad du vill bollar och ta hem förra veckans pyssel.





Bjuder på en bld på min nya Teak bänk jag fått av Emmelie :)
 Nu står den i hallen som en ljus källa :)


 

 Torsdagens loppis vart detta : En orientalisk lykta . En fågelplanch. En glas burk och en fika burk :)





 Bambis lycka  vart denna ReTrO burk från mitt skåp en bortglömd burk som vi haft dinkelflingor i innan :)
Men nu förvarar Bambi lite av sina fika saker i :).


 So Long

Kommentarer
Postat av: Linda

TAck Jessica=)

Postat av: tina

Hej, vill du sälja den gröna burken för 100kr + frakt? [email protected]

2010-12-05 @ 07:32:29
URL: http://tinasspaceage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback