- Its a sunday




- Efter en brakfrukost begav sig kenny och Madicken till kyrkan.
Städade rummet i 30 min gjorde dom båda oxå im  impresst :)
Jag menar jag behövde inte ens säga till ;).

Madicken ville till kyrkan så kenny var snäll och följde med :)
Mycket snäll storebror.

Älsklingen lirar x-box live  jag och Bambi ligger i sängen , jag med min lilla laptop  och Bambi med bok och pysselsaker.

Nyss druckit en stooor kopp chai latte med massa skumm i :).


I morgon står liten och stor på menyn , för min och Bambis del.

I dag blir bara en chill dag med god thai mat :) , kyckling  gryta paneng med kokosmjölk och jasminris .


Ska försöka hinna klippa Balla och så inkluderar det en lång dusch med  inpackning.


PeAcE and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback