- Migrän *




- Jag måste haft den kraftigaste migrän värken jag fick akut i går kväll trodde kroppen skulle kollapsa och marken under mig sjuka  fyy helvete  vilken vidrig migrän värk.

 Säger bara YES att den försvann efter ca en och en halv timme :)
Fuck MIGRÄN.


 Men i dag är en ny dag med nya möjligheter ,
Det som hände i går vill jag bara glömma.
I bland undrar jag hur vissa människor tänker och fungerar ??
men än hur mycket jag funderar kommer jag inte  fram till nåt bra så då är det lika bra att dissa.


Fredag  Fredag fredag :)


Puss i ljumsken :)




Kommentarer
Postat av: Petra

aj hoppas du får en bättre dag idag kraaam.

Postat av: catya

Oh! Din blogg hade jag glömt bort att jag följde, det var evigheter sedan. Ska läsa ikapp, och hoppas du får en soft fredag! :)

2010-10-29 @ 09:01:36
URL: http://www.catya.se
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Petra : I dag e det mycket bättre :)))))



Catya ; Kul att du hitta hit igen och jag la dig bland favoriter :)



Kram

2010-10-29 @ 10:42:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback