- My cup of tea.




- Herrejöstanens  vilken dag det vart .
Efter ca 40 påsar  med bröd och 10 pizzor var vi glada och nöjda.
Plocka  morötter i Emmelies land som vi mumsa i oss ( Läs Bambi ).
Åkte hem duscha med mitt halsont jag hade under dagen . slockna på soffan och Bambi i bilen innan 19.00
 på väg till affären för att handla :)

Vart en ny tidning massa i s glass och halstabletter och kurera mig hela natten :)
 I dag är det bra dock lite små ont i lederna men vad gör det om hundra år :).

  Ev blir det en liten stads runda :)
Med Bambi och honey och kenny.

Ska lämna kläder mm som jag rensat ut  till sista och mami .
Kolla röda k och second hand :)
Och handla lite smarr till i kväll :).


Ute är det rugg väder massa ljus tända inne .
Och inte nog med det det är inte vilken dags som helst i dag utan det är min daddys födelsedag .
54 år ung blir han i dag :)
Pratat i telefon en timme :). *miss him*

 PeAcE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback