- Choklad gör bra för ditt hjärta




- Tisdag dagen efter måndag :)
 Det byggs nedanför oss på nya bron .

Dm stora på skolan och den lilal leker med sitt dockskåp.
Ikväll är det föräldra möte för mg och Madickens pappa för Madickens klass.

Massa ljus tända ren tvätt har vikits in och doftar gott.
Hundarna sover .
Maskinen snurrar , tvättar ytterkläder .
Kastat massa skräp.

En dag mitt i veckan.

 Ska baka kladdkaka med Bambi .
 Sen rensa i pyssel skåpet :)
Göra fint på köks bordet :)


Har lunch date med zandra och Thomas och jag och min lilla Bambi vid tolv.

Paj cream fracie och sallad står på menyn hemma hos Thomas.
Ska plocka in mer  plommon hemma hos  han med dom vi fått har gått åt som smör-
Ska även göra plommon paj med gammeldags  vaniljvisp och  överraska älsklingen med efter att han kommit hem från jobbet .


I dag är jag lycklig liksom i går och i morgon :)


 Nyckeln till lycka KÄRLEK



Kommentarer
Postat av: Tess

kärlek & choklad, bästa som finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback