- Du luktar svamp




-  Hoppe hoppe hare :)

Just i detta nuet torkas några plåtar  med svamp i ugnen doftar ljuvligt :)
ska fylla en stor glas burk jag fyndat på loppis med dessa smarrisar :)
Torkar svampar doftar underbart :)


 Hela  dagen i går spenderades på badhuset med alla kids.
snacka om att man blir barn på nytt på äventyrsbadet :)
sprang upp och ner och åkte ring i största  Bambi bara skratta min lilal lillskit.
Smördje in hela hennes kropp med en  natur salva innan vi bada pga av hennes eksem .
Gick hur bra som helst :)
Superkul.
Det mysigaste var nog att basta med Madicken och Bambi .

Grabbarna tyckte att vi tog lite tid på oss ;)
 he he he .


 I dag har vi vart på liten och stor  och pysslat :)
Bambi pyssla så fint i dag till farmor :).


 I går kväll gick  vi  kuba runt  jag oxh Zandra .
 stanna till för ett kaffa och surr stopp och kika kungarna av tylösand hos Thomas.
Helvete vad  jag garva  där ...


 I dag blir det thai wok till middag mums fillibaba :)


 Har shoppat en Ikea kasse med kläder till Bambi och Madicken supernöjd vart jag :)
Love second hand :)


Njut dagen njut livet njut kärleken :)


2st. fina Armband i silver för barn.stämplat med 925 -ITALY,


Dessa vackra silverarmband har jag köpt till Bambis tre års dag :)
Kommer bli vackert på hennes lilla handled :)

POP T-shirt stl 110/116

Samt en traktor tröja från Polarn och pyret ska hon få på tre års dagen :)
Hon älskar allt som har med traktorer att göra :)


Kiss kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig traktor tröja, vore nått för luran med :-) Har ni pop i ö-vik? KRAM

Postat av: Emelie

Vilken fin traktortröjja, den kommer hon älska.

Ja du - den här dagen har varit så mycket bättre än gårdagen, tack för omtanken. Kram!!

2010-09-27 @ 19:54:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Perfa!!! Då blir det himmlen runt hörnet, village pop å indiska då jag åker på ladiesnigth i övik om en månad :-D Förresten, vart mumsar du så goda macker å chailatte som du brukar skriva om? Tänkte så man vet vart man ska fika för att orka shoppa :-D KRAAAAM

2010-09-27 @ 20:00:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback