- Even better



- Finaste Madicken var nyfiken på allt det nya som shoppats i dag och ville att jag skulle knäppa kort på henne i sin fina me & i klänning :).


  

Doftljus med chokladdoft. Everest skaljacka kenny .
Vacker tavla inneskor Madicken .



Skattkamar bok Bambi .
Narnia Bok kenny och Harry potter bok.

  

Mini Furbee Madicken .

För varende unge thisa . 20 % går till Unicef :). Sockar kenny ekologiska. söt Hello kitty , Jordgubbs kitty .
Burkar village till Madicken Bambi att ha frukt i :).

  

Finaste Polarn och Pyret väskan till Madicken så snygg han vart så glad över den :).

oftprov på parfym fick jag då jag köpte Even better clinique foundation på kicks.

Baggy Jeans kenny.




Finaste killen i hela världen mitt hjärta kenny <3
I sin nya Paul frank Thisa ( han har vattenkpper så ball )
Sen fick han två flexfit kepsar en svart och en röd :).

  

Fina figurer från Hemtex.
Påslakan  med härliga prickar .
Maileg påsk tupp :)
Pytte från Anki och pytte Bambi :) *Lyckan lyste i hennes små blå *

I kväll mumsa hon en stoooor bit vattenmelon och satta alldeles lycklig i soffan med melonsaft i mungipan :).


L
O
V
E


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken underbar shopping, du fyndar ju jämt!!! Allt lite avis ;-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback