- Min luft jag andas













- Minst en gång om dagen vill Bambi ligga  i sängen mysa och läsa Barba boken .
Den har gått och blivit en stor favorit här hemma :)
Tror hon kan hela boken utantill snart :).

Imorgon blir det stor & liten :)
Bami längta sa hon innan hon duna in i sängen :).

Sen får jag hem en leverans med skor och jacka i morgon LÄNGTAR :).

Ute tokregnar det hääärligt försvinner snön snabbare me lajki :)
Vi vill ha VÅR bar mark skinande sol :)
Vårblommer att plocka in i små pressglasvaser :).



K
Ä
R
L
E
K





Kommentarer
Postat av: lolla

visst är det härligt att snön försvinner....

det är bra att det regnar..

massa mysiga inlägg du hunnit med

lingobrödet frestade rejält...

snygga fräscha skor du har skaffat,bra att springa och gå i

kram kram vännen

lolla

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Lolla : Underbart :)

man känner verkligen hur åren är på g så underbart :).

Lingonbrödet är kanon gott :).

Skorna tänkte jag ha som vardagliga sor kan vara skönt med ett par fräscha skor att gå i om dagarna :)



ha det finast kram

2011-04-04 @ 12:02:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback