- Feelings

Tumblr_lhz3w1ayov1qcpckso1_500_large



- Underbart väder .
Klev upp innan sju och rasta hundarna i det vackra vädret UNDERBART.
Väckte kidsen till gröt :)

Den minsta hon sover längst  tjugo i nio väckte jag henne och hon klev upp.
Åkte strax efter nio till stan.
 Skulel hjälpa Zandra kika kläder mm.
Kom hem med lite sake jag med ;).
Och överlämna en Polarn och Pyret overall :).

  

Massa sockar , Bamse sockarna Madicken och trosorna . Liten kanon Bambi . resten av sockarna till mig . Lindex.

Soc stadium sport dress Bambi .

Extreme cykel hjälm Madicken .



Bästa köpet den här SÖTA Maileg kaninen nu har jag två olika :)
Finaste ros påslakanet ska jag renbädda med i Madickens säng i dag :).

  Klänning mig . Och lykta .





Mitt älskade hjärta luften jag andas .



L
O
V
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback