- Gucci tidig julklapp




- Go kväll alla blogg readers :)

Haft en fulproppad vecka med så lite tid att man knappt hunnit att sova men nu så .
Förra söndagen fick jag en tidig julklapp av honey :)
Gucci parfymen jag hade önskat mig :) och en gucci spegel *lycka*

Har arbetet varje dag :) älskar alla mina fina vänner på jobbet :)
Trivs så bra.

 Köpte ett par rejäla graninge till kenny från jobbet :)

 Fick hem än av mina partyljus everanser den andra stora köpte jag av en vän mmmm



Fick tag i gamla fina vykort . Parfym Madicken och jul lancome nagellack .

  

Klocka Madicken . Finaste latte koppen PoP kanin Bambi .  Tidig julklapp Zandra böcker :).

Bok me. Maileg julgrans hängen . Kopp present till en baby :)

  

Böcker. söta glasfåglar. Underbar parfym i gammeldags stil. doftstrån doftar så fresch.



Fynd från jobbet älskart :)



En favorit doftöjus ekologiskt från hälsokraft :)
Och honungs handkräm eco :)))))

 Talrik Bambi jobbet :)-

Fick  en sån fin present av M på jobbet i dag med tack finaste du :)))
Har dom tända nu bild kommer sen :))).

Julafton på Lördag .

Kärlek.

Nils karlsson pyssling på film med Bambis.
Madicken på biblioteket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback