- Chai

Tumblr_lgpxytbsgp1qacmz1o1_500_large


- MYS.

Kollat massa bra tv.
Kidsen har spelat uno och memory :)

Dricker chai svarar mail , tända ljus och ute snöar det .

Ang bilden fullkomligt älskar jag drömmfångare.
Alla i hemmet har en varsin :)
och vi har 2 stora mandels i hemmet med en fick kenny och den e han så stolt över :).

Inte nog med det sover alla med stenar i kudden.
Ametist bergskristall och på sängbordet finner man även rosenkvarts .
Har alltid haft ett stort intresse för stenar .
Har mina lyckostenar och chakrastenar :)



sit back relax.

R
E
L
A
X

1034640-7-1295381933147_large


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar så hjärtligt ;)

Postat av: lolla

hejsan

jag har åxå en m assa stenar och kristaller hemma en stooor rosen kvarts vid datorn.

vid min säng har jag alltid min livskristall en stor bergskristal som blivit initierad i min själ.

kram lolla

2011-02-17 @ 09:22:09
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback