- Lycko bag




- Har ju glömt att visa min lycko påse som jag fick i veckan med posten.
Som jag hade beställt.
I påsen finns bergskristall. Månstens hjärta. Lycko buddha Pingla och lycko mynt . Som ska hjälpa en i livet .
Just nu har jag den i sovrummet under kudden eller på sängbordet :).

I Bambis fanns en duva ett fyrklöver och ett månstens hjärta .
Som hon är mycket rädd om den ligger under kudden i hennes säng :)


I dag har jag haft på menyn att städa.
Övervåningen rensa ut en himla massa saker. skönt.



Här är även kennys nya pall som köptes för nån vecka sen .
Kenny vart superglad.
Perfekt att ha som extra sitt plats och när  man ska ha vänner hemma  eller då man ska upp i klädskåpet .



Just nu på mitt sminkbord från indiska i sovrummet :).


K
Ä
R
L
E
K

Tumblr_lh8mdgaozf1qdtpb3o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback