- Monday morning i wake up

Tumblr_lg5s02adq61qfejfpo1_500_large


- Upp och Hoppa.
Kallt ute .
Sussande barn .
Rastade hundar .

Kokat The och välling  till barnen skurit upp äpple  och  brett skorper.
En ny skolvecka för Madicken och kenny.

Jag och Bambi ska besöka liten och stor :).
Bambi älskar att vara där och leka och pyssla .
Mestadelen är det pyssel som gäller för henne med hennes kompis Livia .
Dom är jämngamla så dom kompar bra i hop :).

 Hoppas att  jag har paket i brevlådan då jag kommer hem senare :)
Väntar på lite go bitar :).

Klippte kenny i går och han vart så fin :).

Han hade turen att få 6 par nya jeans av Bambis faster , så himla snällt.
Så ett par av dom nya ska han ha på sig i dag till sklanhan kommer  bli så snygg :).

Tänk vad ljuvligt det är att  kliva upp innan barnen hinna rasta hundar och lite små pyssel innan det är dags att väcka  dom :).
Kan man sitta i några minuter dricka the och filosofera :)

Tänk vilken lycka att vakna varje dag och tänka vad vad bra jag har det som lever här och nu och har det bästa av det bästa det är sann lycka det mina vänner :).
Tumblr_lfqkbodpfk1qgao3to1_500_large


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

låter som en bra start på veckan! måste vara skönt att vakna före kidsen... ^^



kram på dej!

Postat av: Jenny E

Typiskt, vi kan inte komma på Stor å Liten idag. Livia å Elise har haft hög feber i helgen. Behöver nog ta det det lugnt idag. Livia undrar va Bambi fick göra där idag? Ses nästa vecka. Kram

2011-02-07 @ 09:38:30
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Hanna : Kanonstart :)

Kram.



Jenny E Kul att du skriver .

I dag fick man pyssla med en snögubbe :)

Bambi gjorde två :)

Superkul :).

Saknade er i dag tänkte att ni var ni sena då ni ej hade kommit då klockan vart kvart över nio.

Hoppas at Elise hade en bra födelsedag iallafall trots feber och att dom snabbt kryar på sig :)



KRAm till er alla från mig och Bambi :)

2011-02-07 @ 12:18:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kul att få pyssla på liten & stor. Vi har också en pysseltjej här hemma. Kram

2011-02-07 @ 18:48:37
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback