- My butterfly




- idag kom den där dagen som Madicken väntat på i 4 månaders tid.
Dagen då hennes pappa  kom hem .
Ståra lyckotårar rulla ner för hennes kinder då hon äntligen fick krama  hennes pappa efter så lång tid.
Hon bara krama och krama och krama.
Massa presenter överröstes han med som Madicken pysslat i Julklapp alla hjärtans dag mm.
sen Livets pärlor armband som hpn köpte på kyrkan just innan jul.
Så nu har dom ett varsitt .

Hon har varit alldeles uppspelt sen han åkte .
Pirrig i magen efter att få träffa han i morgon hemma hos farmor.

Ny dag nya möjligheter .
Gör om gör rätt . är bara mina visdomsord.


Mammas hjärta är heöt igen .

L
Y
C
K
A


Hon är helt salig då hon fick sin första mobil i dag .
Har lagt in mitt namn med en figur som en fjäril för du är så vacker mamma.
Åhhh mitt hjärta smälter .


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så glad jag blir att de kan träffas igen nu, och över att du är en så klok mamma med inställningen gör om gör rätt - utan att känna dig verkar du vara en genomfin människa <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback