- It was me




-   I går redan vid två anlände vi till festen :)
För att fira in det nya året :)
Maten jag  och zandra gjorde vart så god så jag trodde jag skulle hamna i koma :)

Drog en kareoke vid elva till kvart i tolv på natten :)
Tror jag och Zandra sjöng HÖGST MOhahhahahahhaha :)

Var hemma vid 01.00 i natt .
Kenny Madicken somna som  två stenar i sängen då vi kom hem :)
Bambi somna i bilen .

Hundarna fick vara hemam med musik på och det hade gått så bra trots att balla är raket rädd.
Så glad han vart då man kom hem , mitt lilla hjärta :).


I dag åkte Madicken till farmor för att sova över.
Och i dag skulle hon äntligen få prata med sin pappa på telefonen vid 14.00-
Telefon tid. Har gått över 2 månader sen hon såg eller hörde hans röst .

 Så morgon dagens prat har gått i vad hon ska säga till pappa samt att hon undra hur hans röst lät som och om han skulle känna igen Madickens röst :)
Sen sa hon även att mamma visst behöver jag inte fråga om  han älskar mig för det vet jag i mitt hjärta att han gör :).


I dag har vi chillat.
Vart ute på en promenad med Bambi i snön så hon fick leka massa ute  och handlat lite :).

Kenny sitter mätt i magen och lirar sitt nya spel medans Bambi sitter  med sin lek lera.

Älsklingen skulle till en kompis kika film lira tv spel :)

Har tänt massa ljus och ska chilla titta film skära upp massa frukt :) och mumsa i mig.

Nytt år nya möjligheter :).


Barnen har  en hel veckas jullov till att spendera :)
Mysigt :)

Kanske vi hinner med en bio :) i morgon redan :) med kenny :).


Njut kvällen njut livet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback