- Lite knasiga och trasiga

Klicka för att stänga fönstret

- Söndag :)

Idag har jag vart effektiv renbäddat kennys säng dammtorkat hela hans rum putsat fönser , gjort om i alla fönster tvättat tre tvättar .
Och gjort så snygg :)
Bra Jessica.

Muma Indiska kyckling gryta med ris och naanbröd.
Och efterätt med nougat / Kola tårta :)
Mumsi Mumsi.
Barnens väskor packade .
Kläderna framtagna.
Snart dags att natta Bambi så vi kan kika solsidan . Bambi fritt wiiihooo.

 I morgon ska vi upp med  tuppen .
Barnen skolan medans jag och Bambi ska till liten och stor :)
sjunga leka pyssla fika :).

Massage och mys väntas i kväll innan en ny  arbetsvecka börjar för  mannen :).

Doftljus Den Vita Trädgården, Klockargården Mitt favorit ljus har jag tänt och det doftar white mysk eller som massa fräscha vita blommor :)

MYS.


Kääärlek .

Nu borsta gaddarna på bus trollet :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

låter som ett riktigt fräscht doftljus! kram

Postat av: vintageRetroPrinsessa

ERika : det absolut bästa ljuset :)

2011-01-25 @ 19:22:31
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback