- Monday morning




- Måndag rivstartar vi då  tuppen vaknar .
Ut rasta hundar .
Väcka skol barn , Bambi skulle prompt mysa med Kenny innan han skulle till skolan .
Frulle se till att allt är med inför skolan.

 Nu sitter lilla damen och målar .
Då ska jag passa på att renbädda alla sängar tvätta allt .
Tvätta ytter kläder .
Sen får jag lunch sällskap :D.


Ute är det milt och skönt så jag och Bambi ska ut på pulka tur till kyrkan :D


 NJut dagen.



 I går stor handla vi i stan medans kenny var oå kalas i umeå hos sina kusiner med sin farfar .
Bambi och Madicken var hos Bambis farmor och pyssla och fika medans vi handla.
Massa mat vart det att fylla frysarna med skönt  med två frysar :D

 I kväll blir det  varma macker till barnen och semla.

Jag ska kika familjen annorlunda och spårlöst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback