- Sunday




- Söndag utan sol .

sovmorgon sen frulle .

Söndags fix  mm står på menyn.

Ska få kenny att gå med på att trimma barret i dag :)
så att han lätt kan fixxa det med wax sen :).

Hunnit att rensa ut massa tidningar i dag med och lagt undan massa jultidningar :)
skönt en sak att bocka av från listan :).

Kidsens skol väskor ska packas .


snygg förvaringspåse att ha smått och gott i tex vid säng kanten :).
skulle passa Madickens säng.

http://www.cestlavie.se/index.php?main_page=product_info&products_id=910 






Bjuder på en härlig inspirations bild från en mapp jag hade på datan .
 så snyggt sovrum :)

Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Görel

Åh där skulle man sova gott i det sovrummet!! Här i Skåne har vi haft sol i dag, man får faktiskt lite vårvibbar!!

Kram på er

Postat av: ME&MY

Jag älskar lapptäcken! Min mormor gjorde ett jättefint till mig som jag slarvade bort som ung och dum!! Att jag inte begrep (tkte tom det var lite pinsamt fult)hur mycket det skulle betyda för mig att ha det idag, hallå?!!IQ badboll! Nu är momor för trött för såna större handarbeten..

2011-01-30 @ 18:58:06
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback